sobota 27. července 2013

TAG: Co kdybych...

Ahoj! :)
Jelikož nějak nemám sílu přemýšlet a napsat něco smysluplnného, rozhodla jsem se aspon vyplnit tenhle TAG. Našla jsem ho u Mesmerize a líbil se mi. Takže bez dalších keců, dáme se do toho!


Co kdybych...
...nestudovala obor, který studuji? Ha, prý obor. Jsem na gymplu. Pořád se přesvědčuji, že to byla správná volba, protože jinak bych tam nepřežila :D Kdybych studovala něco jiného, pravděpodobně by mi to dost ulehčilo život. Byla bych zaměřená na určitý okruh věcí a nemusela bych se učit od všeho něco a možná, moožná bych pak dokonce i něco uměla :D Jenže bych riskovala to,že si v posledním ročníku uvědomím,že k tomu nemám absolutně žádný vztah a chci v životě dělat něco jinýho. A jakej obor bych studovala? Pravděpodobně bych šla na obchodku, to byla i moje druhá přihláška na SŠ ( a popravdě jsem pro ni byla skoro do posledního týdne rozhodnutá...), což sice není tak omezující, ale např. na medinu bych asi měla dost těžký se dostat.

...se neomezovala v jídle? Ráda bych řekla, že se nijak neomezuju, ale není to tak docela pravda. Ne, nedržím žádnou dietu a jím si v podstatě co chci, ale vím, že bych toho dokázala sníst mnohem větší množství. I když je pravda, že byla doba, kdy jsem dokázala sníst Milku na posezení a ted už je mi po 2 páscích blbě a bolí mě zuby:D, ale i tak bych něco, co mi chutná dokázala jíst furt. Jako určitě bych se nestala nějak morbidně obézní, protože přece jenom se celkem hýbu, ale určitě bych se svou postavou nebyla spokojená (to sice nejspíš nebudu nikdy, ale momentálně kvůli tomu nepropadám /nijak zvlášt:D/ depresím, takže cajk :D)

...neutrácela tolik za doplnky? Popravdě, já za doplnky nijak zvlášt neutrácím. Teda když beru doplnky jako šperky, kabelky, kosmetiku apod. Jasně, kupuju si tyhle věci, ale nijak zvlášt za to neutratím. Já mám problém s tím,že utrácím kudy chodím :D Jedu vlakem za spolužačkama ze školy a hned kilčo pryč, zajdeme si na kafe, třeba do čajovny na vodnici, někam na jídlo a přijedu domů a třeba pětikilo pryč a já si říkám za co sem to sakra utratila? Nebo jdem s D. do kina, jen si někam sednou s kámošema, prostě ty prachy mizí a mizí! :D NECHÁPU! :D

...si měla vybrat jeden kosmetický produkt, kterým bych chtěla být? Nijak zvlášt netoužím být kosmetickým produktem, takže vážně nevím :D Ale asi nějakým hoodně drahým parfémem s tou nejúžasnější vůní na světě (ano, jsem skromné děvče O:))

...nežila v ČR, bydlela bych...spousta lidí by nejspíš chtěla na nějaký kouzelný místo, tak já vás asi sklamu. Žila bych v New Yorku v bytu nad barem jako Ted Mosby (HIMYM) a tam bych každej den chodila se svýma kámošema a žila bych si svůj Americkej sen.

...mohla vynechat jednu nezbytnou činnost během dne? Tohle není sice jedna činnost ale...bylo by to ranní chystání a nestíhání. Prostě tu část Chtěla bych se probudit namalovaná, vysprchovaná a učesaná a čekalo by na mě nachystaný oblečení, který by se mi líbilo. A taky snídaně, džus a kafe. A moje škola by nebyla vzdálená 30km, ale 30 metrů. Ach, to bych snad i začala mít ráda rána!

...poslechla radu mých rodičů? No, byla bych určitě dokonalé dítě. Ale asi jsem si prostě musela projít tou sérií neposlechnutí, abych začala poslouchat :D:))

3 komentáře:

  1. Já tak strašně nerada, ale tak strašně často přemýšlím o tom "Co kdybych?".
    Kdybych nestudovala tam, kde studuju (oborem se to fakt nazvat nedá, taky prostě gympl), asi bych teď šla do devítky s tím, že si musím vybrat školu a že musím udělat přijímačky a co když je neudělám a co když se mi tam nakonec nebude líbit a co když moje kámoška půjde na jinou a já tam nebudu s ní, ale úplně sama a co když si to za ten poslední rok pořádně neužiju.
    Ach jo, jsem ráda, že jsem tam, kde jsem. :D
    S tím jídlem jsem na tom asi podobně jako ty, ne že bych to do sebe cpala nějak moc a často, ale ne že bych si to upírala. (což bych trochu měla, jestli chci jet příští rok k moři :D)
    Já za doplňky totálně neutrácím, možná tak stovku za rok. :D Spíš knížky, a to ve velkým. :3
    Nedokážu si představit, že bych měla být kosmetický produkt, bože. Ale kdybych měla být parfém, tak to bych se neurazila, to ne, když by hezky voněl. :D
    Já bych žila v Half-blood campu (to je myslím taky v New Yorku, ne?) Prostě bych poprosila maminku, aby byl můj taťka Arés nebo Hermés, a bylo by to, no. :D
    Takový ráno bych taky brala, to by bylo super, mohla bych vstávat o půl hodiny později... Já bych brala činnost spíš cestu do školy a ze školy, hlavně ZE, protože to je fakt otrava, když se těším domů.
    Občas, ale jenom fakt málokdy, nějakou tu rodičovskou radu poslechnu, třeba kterou tramvají se dostanu na Českou rychleji, jestli jedenáctkou nebo trojkou. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Docela zajímavé - ale bydlet nad barem bych asi nechtěla :D jinak s tebou v lecčem musím souhlasit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych nestudovala to, co studuju, tak bych bez nadsázky nenašla smysl své existence. Kdybych se neomezovala v jídle, byla bych tam, kde před třemi lety a plus dvaceti kily. :-)

    OdpovědětVymazat