pátek 12. července 2013

První

Když něco děláte poprvé, málokdy se stane, že je to ideální. Málokdy se stane,že je tovůbec dobré. První den, kdy vyjdete nalíčená ven, první pusa, první zkušenost s alkoholem, první sex, první článek.
Poprvé častokrát nevíte jak na to, nevíte, že dvoucentimetrová černá linka + fialové stíny ve 12 není dobrý nápad, že jsou vám rady z Bravíčka "Jak na první polibek" v praxi úplně na hovno, že rum nejsou rychlý špunty, že to kouzelné poprvé určitě nebude nejlepším postelovým zážitkem ve vašem životě a někdy taky nevíte, co poprvé napsat lidem, které vůbec neznáte a proto píšete takový kraviny.


Když se s někým seznámíte, myslím teda na živo, určitě ho nezahrnete informacemi typu vaše oblíbené jídlo, pití, barva, číslo, film, toaletní papír nebo mastička na kuří oka. Na webu je to trošku jinak, když si někde založíte účet často se Vás ptají až na zbytečně moc informací. Kdysi jsem to horlivě vyplnovala a myslela si, jak všechny zajímá v čem spím, nebo čím si utírám zadek. Postupem času zjištuju,že je to většině normálních lidí u pr...jedno. Tak proč tím někoho zatěžovat. :)

Ale tak nebudu zas tak moc hustá a nedostupná :D Proč jsem tenhle blog založila? Ani nevím. Asi proto,že se právě nudím, kdysi mě blogování fakt bavilo (dalo by se říct,že jsem byla jednu dobu i trochu závislá:D), jenže pak přišly jiný zájmy (o opačné pohlaví, alkohol a podobné zábavné věci *liskni si!*) a já se na to vykašlala. Pak jsem asi po roce napsala ze dva články, nikdo po tom ani neštěkl tak jsem se na to vykašlala. Ne že bych ted chtěla opět přestat žít společenským životem, ale blog mi přijde jako takové příjemné zpestření nudného dne, fajn využití volné chvíle, nebo toho, když se vám o prázkách nechce jít spát a zrovna nejdete nikam "pařit" :D.
Je to taky fajn, když se potřebuje vypsat, přijít na jiný myšlenky, nebo máte potřebuje nějakou myšlenku sdělit,ale nikoho nemáte zrovna po ruce. Jo, myslím, že mít blog je fajn:) A snad bude fajn mít i tenhle blog...:)

2 komentáře:

  1. Aha, aha, aha!! Takže caw si jako založí novej blog a ani mi to skoro nedá vědět, jo? No počkej! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele to byla totiž zkouška víš! :D napsala jsem ti na blog komentář a čekala, jestli se ke mně koukneš a všimneš si! :D neboj, kdyby sis nevšimla, stejně tě budu otravovat tak dlouho až bys sem přišla :D

      Vymazat