středa 17. července 2013

Moje čtení na dovolenou + po letech v knihovně

Tak tohle jsem já za 2 tejdny nezdravě vystavená na
slunku minimálně 5 hodin denně :D Netuším však, proč mám zelený vlasy a jsem žlutá ?! :O
Dneska jsem byla po dlouhé době v knihovně. A když říkám po dlouhé době nemyslím třeba po měsíci, po dvou, ale tak po třech letech :D. Ne,že bych nečetla ráda. Před těma 2-3 rokama jsem tam chodila poměrně často. Jenže pak začala ta moje poblázněná puberta a nějaký čtení mi připadalo jako ztráta času. Když se to se mnou tak trošku uklidnilo všimla jsem si, že máma doma 2 nevrácený knížky. Musela jsem tam mít dluh jak blázen (no tak moc dramatický by to zas nebylo, ale prostě nechtěly se mi za to ty prachy dávat:D). A tak jsem vymyslela lest! :D Shodou náhod knížky, které jsem měla doma, si chtěla půjčit jedna má spolužačka. No a tak jsem jí je dala a že je vrátí ona. Avšak i po této vychytávce se mi do knihovny nijak zvlášť nechtělo. Ne,že bych si nechtěla nic půjčit, spíš mi bylo jasný,že se na ty knížky bude vyptávat a já prostě nesnáším nepříjemný situace (další položka na seznamu - naučit se zvládat nepříjemné situace!!!!). A tak jsem do knihovny dloooooouho nešla. Ne, že bych za tu dobu vůbec nic nepřečetla, ale pravda, žádná sláva to nebyla. No, alespoň jsem konečně přečetla svou kompletní sbírku Harry Potterů + nějaký mamčiny knížky a Písen o Cidovi na referát do školy. Tolik k mé četbě v období cca od 13 do 16 let. Nicméně za 2 týdny jedeme na dovolenou a já se nehodlám při smažení na slunku nudit. Protože já se chci smažit, ale zároveň mě to fakt nebaví :D. A tak jsme zašly s mamkou do knihovny a začaly jsme půjčovat na její kartičku. Vůbec jsem netušila, co si půjčit. Jak jsem se o ty knížky nezajímala, zjistila jsem, že snad ani neznám nějakýho dobrýho současnýho autora. Jediný jméno, který se mi vybavilo byl Stephen King a toho jsem jaksi nemohla objevit. A knihovnice jsem se ptát nechtěla. Za 1. je to baba protivná, za 2. jsem se bála, že mě pozná (což snad ani není možný, musím se sebou fakt něco udělat!!!:D). A tak jsem zkusila vsadit na zcela neznámé autory. Proto jsem taky hned po příchodu domů začala brouzdat po netu, co že jsem si to vlastně půjčila. A k mému milému překvapení jsem zjistila, že podle většiny recenzí celkem čitelný knížky! 


Tak toto jsou první 2 z mé čtyřčlenné sestavičky partáků na dovolenou. Tohle měly být na rozdíl od dalších dvou takový oddechovky. První, Jak holky přicházejí o iluze aneb anatomie mýho prvního kluka od Darii Snadowske by podle recenze u Diggy neměla být obyčejná holčičí sladárna, ale docela sranda. Druhý kousek Simpsonovi filozofie & Homer myslitel jsem popadla především kvůli mé lásce k této žluté rodince. a Taky by mohl být zajímavý. Recenze jsou však už trošku rozporuplné, některé tvrdí, že čekaly víc zábavy, no, nechám se překvapit.
Další dvojice je z trochu jiného soudku. První knížka od německé autorky Krystyny Kuhn se jmenuje Hra Údolí a měl by to být poutavý, dobrodružný a temný příběh. Tak uvidíme. Asi nejvíc se těším na poslední knížku s názvem Inkarceron. Po shlédnutí recenze od Rodaw se už fakt nemůžu dočkat. Žánr knížky je dystopie a byla oceněna jako nejlepší kniha pro mládež 2009 podle The Times. No to snad ani nemůže zklamat! (doufám :D)

Tyjo, koukám, že jsem se rozepsala trochu nad očekávání. Plánovala jsem krátkej, stručnej článek o tom, co jsem si půjčila a hele, co z toho vylezlo :D Tak pokud jste se mýma kecama prokousali až sem...ehm...děkuju, nečekala jsem to :D. 
Ok, už mlčím. Teda, už nepíšu.
Jen poslední slovo - čáááááu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat