čtvrtek 18. července 2013

Chtěla bych mít SEN


by IVYangelica (http://ivyangelica.deviantart.com/)
Dneska krátce a trošku pesimisticky...
Ne, že by se mi sny nezdály. Zdají a často. Ale takhle to nemyslím. Chtěla bych mít nějaký sen, jako životní cíl, něco, co by mě pohánělo, dávalo mi to sílu a odhodlání se zlepšovat. Někdo se chce stát doktorem, čili dostat se na medicínu a úspěšně ji vystudovat. Ví, co od života chce a může se na to náležitě připravovat už v nižším věku. Někdo rád píše, tak rád, že by se tím jednou chtěl živit a proto píše a píše a je neustále lepší a lepší. A těch příkladů by mohlo být tolik. Jenže co člověk, co neví, co by chtěl v budoucnu dělat? Co člověk, který v ničem nijak zvlášt nevyniká? Člověk, jako jsem já.
Mým hlavním problémem je, že mě láká strašně moc věcí. Chtěla bych cestovat, poznávat nová místa, pracovat v zahraničí. Chtěla bych studovat jazyky. Chtěla bych i hodně vydělávat. Chtěla bych mít titul a být zubařkou nebo architektkou. Chtěla bych být manažerkou obrovské firmy. Taky mě láká podnikat. Třeba vlastnit hotel! Aaaa, to by bylo skvělý. Jenže jak můžu pro tyhle sny něco udělat, když jich je tolik. Kdybych se zaměřila na jeden, začala bych mít pak pochyby a už by nebyl čas zaměřit se na jiný.
Achjo, co s tím? Začínám z toho být nervozní čím dál víc. Taky proto, že na konci druháku si musíme vybrat semináře a co když si ted řeknu, že chci jít na vysokou s nějakým humanitním zaměřením a pak ve čtvrtáku zjistím, že bych raději tu medinu. Jenže co když to bez semináře z bioly a chemie nezvládnu??
Je mi z toho na nic, potřebuju nějakou radu nad zlato!

2 komentáře:

  1. Můžeme si podat ruce, jsem na tom úplně stejně. Mám období, kdy chci dělat to, pak zase období, kdy to a to dělat nechci. Ano, pořád mám ještě čas, když ještě ani nejsem v prváku, ale stejně...Je dobrý vědět, co chci dělat, a držet se toho.
    Neboj se, nakonec se něčeho chytíš. Uvidíš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uvidíš, že brzy se dozvíš odpovědi na tyto otázky. Taky jsme nevěděla na střední, co bych chtěla přesně v budoucnu dělat. Pak jsem se začala hodně věnovat psaní a teď mám jasnou představu o tom, co chci v budoucnu dělat. Půjdu na Literární akademii a pak budu dělat přesně to, o čem sním. Držím palce, abys na to brzy přišla. :))

    OdpovědětVymazat